0Item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Accounthulp

Ik wil een account registreren, hoe doe ik dat?
U kunt een account registeren door hier uw gegevens in te vullen. Na het invullen is uw account op Björnson.nl geregistreerd. Klik hier om in te loggen

Ik wil geen account registreren, kan ik dan bestellen bij Björnson?
Ja, u kunt nog steeds uw winkelwagen vullen en bij ons een bestelling plaatsen.

Een account registreren versnelt het proces bij de bestelling, dus wilt u vaker een bestelling plaatsen, dan gaat dit nog sneller als u een account heeft geregistreerd.

Hoe kan ik inloggen?
U kunt inloggen door aan de bovenkant van iedere pagina op ‘Inloggen’ te klikken. U vult de velden e-mail en wachtwoord in en klikt op ‘inloggen’. U bent vervolgens ingelogd.

Ben ik verplicht om in te loggen?
U bent niet verplicht om in te loggen wanneer u een bestelling wilt plaatsen. Heeft u een account geregistreerd bij ons? Dan raden wij u aan bij bezoek in te loggen, omdat dit alle opties in de webwinkel mogelijk maakt zoals de verlanglijst. Tevens versnelt een geregistreerd account het proces van bestellen en verzenden.

Ik kan niet inloggen, wat nu?
Wanneer er iets fout is gegaan tijdens het inloggen kan dit liggen aan:

-          Uw wachtwoord en/of e-mailadres zijn niet juist.

-          Uw internetverbinding is tijdelijk weggevallen tijdens het inloggen. U dient uw browser te verversen door op ‘F5’ te klikken.

Heeft u al langer last van dit probleem? Dan vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice@bjornson.nl.

Kan ik mijn geregistreerde account verwijderen?
Dat kan. Dit doet u door een verwijderingsverzoek te mailen naar klantenservice@bjornson.nl. Wij zullen uw verzoek in behandeling nemen en u op de hoogte stellen wanneer wij dit voltooid hebben.

Hoe werkt het verlanglijstje?
U kunt een verlanglijstje opstellen, waarmee u een shortlist maakt van de producten waarin u interesse toont. U dient ingelogd te zijn om het artikel in uw verlanglijst te plaatsen. U kunt later op de ‘in winkelwagen’ knop klikken om vervolgens het artikel af te rekenen.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?
De Algemene Voorwaarden legt uw en onze rechten en plichten vast. Zo weet u voor, tijdens en na het bestellen waar u aan toe bent. Klik hier om de algemene voorwaarden te lezen.

Wat is een privacy disclaimer?
Een privacy disclaimer is voor ons de manier om duidelijk te maken dat wij een transparante onderneming zijn en verantwoordelijk met uw persoonlijke gegevens omgaan. U kunt de privacy disclaimer hier lezen.

Ik wil meerdere adressen toevoegen, kan dat?
Ja, dat kan. U kunt naar ‘Mijn Account’ gaan en vervolgens in het linker menu op ‘Adresboek’ klikken. Vervolgens kunt u binnen enkele minuten een nieuw adres toevoegen. Dit adresboek zorgt ervoor dat u maar één keer uw adres hoeft in te vullen en dus het bestelproces versnelt.

Ik ben verhuisd en/of mijn gegevens zijn veranderd, kan ik die wijzigen?
Jazeker, als u een geregistreerd account heeft, dan kunt u uw gegevens altijd wijzigen. U klikt op 'mijn account', als u nog niet ingelogd bent, dan logt u in. U kunt vanuit het ‘Mijn Account’ op ‘Adresboek’ klikken om uw adressen te beheren. Daarnaast kunt u ook op het tabblad ‘Adresboek’ in het linker ‘Mijn Account’ menu klikken.

Vervolgens kunt u of een nieuw adres toevoegen door op ‘Nieuw adres toevoegen’ te klikken of, wanneer u dat niet wilt, uw standaard factuur en standaard leveringsadres wijzigen door op ‘wijzigen’ te klikken.

Let op, wanneer u verhuisd bent en uw factuuradres en leveringsadres hetzelfde is en ook wilt gebruiken, maak dit adres dan zowel uw factuur- als leveringsadres.

Kan ik mijn in het verleden geplaatste bestellingen terug zien?
Ja dat kan, door in het linker ‘Mijn Account’ menu te klikken op ‘Bestellingen’ komt u in uw eigen overzicht terecht.

Kan ik mij aanmelden voor de nieuwsbrief?
Ja, u kunt u via ‘Mijn Account’ aanmelden voor de nieuwsbrief. U ontvangt updates over Björnson, nieuwe Björnson artikelen en Björnson acties.

Kan ik mij afmelden voor de nieuwsbrief?
U kunt zich afmelden voor de nieuwsbrief. U kunt naar ‘Mijn account’ gaan en vervolgens op ‘Nieuwsbrief’ klikken en u gelijk afmelden.

Let op: Dit betekent niet dat u geen e-mails meer van ons ontvangt. U ontvangt bij uw bestelling altijd een ontvangst- en verzendbevestiging. Indien u uw account wilt verwijderen, dient u een verwijderingsverzoek te sturen naar klantenservice@bjornson.nl.