0Item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Betalen en verzenden

De onderstaande voorwaarden zijn van toepassing op particuliere klanten. Voor dealers van Bjornson gelden andere voorwaarden. Klik hier.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling verzonden wordt?
Wij hanteren voor onze voorradige artikelen een levertijd van 1 werkdag. Onder normale omstandigheden is het 'vandaag voor 14:00 besteld, morgen in huis'. Dit geldt alleen voor werkdagen.

Gratis verzending in Nederland en België

Bestellingen in Nederland verzenden wij gratis.

Welke partij is verantwoordelijk voor de verzending van mijn bestelde pakket?
De pakketservice is van DHL.

Als ik mijn bestelling wil plaatsen, met welke Algemene Voorwaarden ga ik akkoord?
Als u de bestelling definitief maakt, gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden. Tevens willen wij u op onze Privacy Policy wijzen, waarin beschreven staan hoe wij met uw persoonlijke gegevens omgaan.

Welke betaalopties heeft Bjornson.nl beschikbaar?

  • iDEAL
  • Bankoverboeking
  • Bancontact
  • SOFORT
  • Giropay

Hoe is de procedure bij Overboeking?
Overboeking hebben wij uitbesteed aan MultiSafepay. Bij overboeking krijgt u in een mail van MultiSafepay de bevestiging van deze betaalmethode. U heeft vervolgens 14 dagen de tijd het geld over te maken. Wanneer u binnen die 14 dagen het geld heeft overgemaakt, maken wij de bestelling klaar voor verzending.

Ik heb geen ontvangstbevestiging gehad, wat nu?
Voordat u ons raadpleegt of wij uw bestelling hebben ontvangen, kunt u eerst in uw mailbox de map ‘ongewenst’ openen om vervolgens te kijken of de mail in die map is geplaatst door uw spamfilter. Staat de mail daar ook niet in, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik ook een bestelling buiten Nederland en België ontvangen?
Ja, dit kan. Wij verzenden naar Duitsland
voor €5,95 per bestelling.
Wanneer u naar een ander land wil laten verzenden, neem dan contact op voor de prijzen. 

Ik heb geen verzendbevestiging gehad, wat moet ik doen?
Wanneer u geen verzendbevestiging heeft gehad en dit is wel gewenst, dan kunt u telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. Wij zullen er dan zorg voor dragen dat u een nieuwe bevestiging ontvangt.  

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat moet ik doen? 
In het proces van bestelling tot verzending kan er iets fout zijn gegaan. Heeft u nog geen verzendbevestiging gehad, dan is uw bestelling nog niet verzonden vanuit ons magazijn. Heeft u wel een verzendbevestiging gehad, het kan een aantal werkdagen duren voordat uw bestelling is verwerkt door het postbedrijf. Heeft u wel een verzendbevestiging gehad en heeft u uw bestelling nog niet ontvangen na vijf werkdagen, dan vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar komt niet overeen met mijn bestelling, wat nu?
Dat vinden wij erg vervelend voor u. U kunt contact opnemen met onze klantenservice, u wordt dan verder geholpen.