0Item(s)

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Product was successfully added to your shopping cart.

Verzendhulp

Wat gebeurt er nadat ik mijn bestelling definitief heb verzonden?

U komt terecht op de pagina waarop u uw factuur aantreft. Dit kunt u downloaden vanaf deze pagina. Tevens krijgt u een e-mail wanneer uw bestelling is goede orde is ontvangen. Zo weet u dat wij aan de slag gaan om uw bestelling naar uw afleveradres naar keuze te verzenden.

Ik heb geen ontvangstbevestiging gehad, wat nu?
Voordat u ons raadpleegt of wij uw bestelling hebben ontvangen, kunt u eerst in uw mailbox de map ‘ongewenst’ openen om vervolgens te kijken of de mail in die map is geplaatst door uw spamfilter. Staat de mail daar ook niet in, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice

Ik wil mijn bestelling annuleren, wat moet ik doen?
U kunt uw bestelling totdat wij u het naar u toe sturen geheel vrijblijvend annuleren. Aangezien wij uw bestelling binnen 1 werkdag na ontvangst proberen te verzenden is het noodzaak dat u z.s.m. contact met ons opneemt via de telefoon of e-mail zodat wij de bestelling kunnen annuleren. Wanneer de bestelling reeds verzonden is kunt u niet meer annuleren. U kunt na ontvangst de bestelling wel alsnog kosteloos retourneren binnen 30 werkdagen. 

Ik heb geen verzendbevestiging gehad, wat moet ik doen?
Wanneer u geen verzendbevestiging heeft gehad en deze is gewenst, dan kunt u telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. WIj zullen er dan zorg voor dragen dat u een nieuwe bevestiging zal ontvangen. 

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat moet ik doen?
In het proces van bestelling tot verzending kan er iets fout zijn gegaan. Heeft u nog geen verzendbevestiging gehad, dan is uw bestelling nog niet verzonden vanuit ons magazijn. Heeft u wel een verzendbevestiging gehad, het kan een aantal werkdagen duren voordat uw bestelling is verwerkt door het postbedrijf. Heeft u wel een verzendbevestiging gehad en heeft u uw bestelling nog niet ontvangen na vijf werkdagen, dan vragen wij u contact op te nemen met de klantenservice.

Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar komt niet overeen met mijn bestelling, wat nu?
Dat vinden wij erg vervelend voor u. U kunt contact opnemen met onze klantenservice,  u wordt dan verder geholpen.